Belinstallatie werkt niet
Op dinsdag 23 januari 2018 is geconstateerd dat de bel- en intercominstallatie van het gebouw niet meer werkt.
Zowel het bellen beneden bij de hoofdingang, als het het communiceren via de intercom, als het openen van de deur van bovenaf is niet mogelijk.
Het lukt niet meer op dezelfde dag een monteur te mobiliseren om het defect te verhelpen.
Op woensdag 24 januari komt er een monteur langs op het geheel weer werkend te krijgen.
Tot die tijd zult u uw bezoek moet inlichten en naar beneden moeten gaan om de deur te openen.
Het defect betreft alleen de woningen rond het westelijke trappenhuis, nrs. 46 t/m 80.
Heden, 24 januari, heeft de monteur het defect nog niet weten op te lossen. Er zijn vervangende onderdelen in bestelling. Het is nog onbekend wanneer die geleverd gaan worden.
Heden, dinsdag 30 januari, heeft de firma Verkerk aangegeven pas op vrijdag 2 februari in de gelegenheid te zijn om componenten in de installatie te komen vervangen.
!!!!
Op vrijdag 2 februari hebben monteurs van de firma Verkerk geconstateerd dat de bekabeling tussen de meterkast en het bellenpaneel (voeding) onderbroken is. De voeding voor de bellen en de deuropener is provisorisch hersteld. Er kan dus weer aangebeld worden, maar de intercom blijkt nog buiten werking. In de loop van de volgende week wordt een nieuwe verbinding tussen meterkast en bellenpaneel aangelegd.
Op donderdag 8 februari is de voedingslijn naar de intercom hersteld.
Allen werkt nu weer.